Какво е "инфлуенсър" и лесно ли се става такъв

Какво е "инфлуенсър" и лесно ли се става такъв
A A+ A++ A

Да имаш много последователи в социалните мрежи не ти гарантира, че ще си търсен инфлуенсър.

Споделяме съветите на Първата на Българския пазар Инфлуенс Маркетинг Компания, която се грижи да свързва хората с последователи в социалните мрежи и съветва как да станете успешен инфлуенсър.

Живеем в свят, в който социалните мрежи са огромна част от нашия живот и животът ни е голяма част от социалните мрежи. Или поне на някои от нас.

Какво е инфлуенсър? Това наименование идва от глагола influence, който означава оказвам влияние. Инфлуенсърите са хора, които имат силно влияние в социалните мрежи. Те имат голям брой последователи, които взимат под внимание поведението, мнението, навиците и изобщо начина им на живот.

Инфлуенсъри могат да бъдат всякакви хора: журналисти, писатели, актьори, блогъри, спортисти. Важно е да отбележим, че инфлуенсърите не винаги са известни личности. Например вие също можете да бъдете инфлуенсъри. Всеки, който споделя информация за себе си в социалните мрежи и умее да привлича вниманието на хората може да стане инфлуенсър.

Има много примери за инфлуенсъри както в България, така и в световен мащаб. Например Ким Кардашян, кралицата на социалните мрежи, е типичен пример за инфлуенсър. Ким Кардашян е реалити звезда, телевизионен персонаж и модел, но най-голямата й сила е тази на инфлуенсър. Ким Кардашян има милиони последователи в Instagram и има огромно влияние върху тях.

Друг пример за инфлуенсър е Мирослава Дума. Няма как да не сте чули за нея, защото присъствието й в сайтовете за мода и стил е задължително. Мирослава Дума е поредното момиче, което се облича стилно и умее да подбира дрехите си. Тя бързо привлича вниманието на фотографите и започва да пише за някои модни списания. Днес Мирослава Дума има над 1 милион последователи в Instagram и запазено място на най-мащабните модни събития в света.

Ако проследите историите на някои от най-влиятелните личности в света на социалните мрежи, ще се убедите, че те са средство за увеличаване на популярността на различни брандове. Изградено е едно много силно сътрудничество между рекламодатели и инфлуенсъри, което работи доста добре.

Да бъдеш инфлуенсър- звучи като идеалната професия, нали? Да изкраваш пари, прекарвайки времето си в социалните мрежи.

Истината е, че за да бъдете истински инфлуенсъри и брандовете да имат интерес към вас има няколко условия: 

Вижте продължението в Jenite.bg

 

#социалните мрежи #влияние #мнението

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Любопитно
Последно от Любопитно

Всички новини от Любопитно »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"