Какво е "инфлуенсър" и лесно ли се става такъв
Да имаш много последователи в социалните мрежи не ти гарантира, че ще си търсен инфлуенсър.
Споделяме съветите на Първата на Българския пазар Инфлуенс Маркетинг Компания, която се грижи да свързва хората с последователи в социалните мрежи и съветва как да станете успешен инфлуенсър.
Живеем в свят, в който социалните мрежи са огромна част от нашия живот и животът ни е голяма част от социалните мрежи. Или поне на някои от нас.
Какво е инфлуенсър? Това наименование идва от глагола influence, който означава оказвам влияние. Инфлуенсърите са хора, които имат силно влияние в социалните мрежи. Те имат голям брой последователи, които взимат под внимание поведението, мнението, навиците и изобщо начина им на живот.
Инфлуенсъри могат да бъдат всякакви хора: журналисти, писатели, актьори, блогъри, спортисти. Важно е да отбележим, че инфлуенсърите не винаги са известни личности. Например вие също можете да бъдете инфлуенсъри. Всеки, който споделя информация за себе си в социалните мрежи и умее да привлича вниманието на хората може да стане инфлуенсър.
Има много примери за инфлуенсъри както в България, така и в световен мащаб. Например Ким Кардашян, кралицата на социалните мрежи, е типичен пример за инфлуенсър. Ким Кардашян е реалити звезда, телевизионен персонаж и модел, но най-голямата й сила е тази на инфлуенсър. Ким Кардашян има милиони последователи в Instagram и има огромно влияние върху тях.
Друг пример за инфлуенсър е Мирослава Дума. Няма как да не сте чули за нея, защото присъствието й в сайтовете за мода и стил е задължително. Мирослава Дума е поредното момиче, което се облича стилно и умее да подбира дрехите си. Тя бързо привлича вниманието на фотографите и започва да пише за някои модни списания. Днес Мирослава Дума има над 1 милион последователи в Instagram и запазено място на най-мащабните модни събития в света.
Ако проследите историите на някои от най-влиятелните личности в света на социалните мрежи, ще се убедите, че те са средство за увеличаване на популярността на различни брандове. Изградено е едно много силно сътрудничество между рекламодатели и инфлуенсъри, което работи доста добре.
Да бъдеш инфлуенсър- звучи като идеалната професия, нали? Да изкраваш пари, прекарвайки времето си в социалните мрежи.
Истината е, че за да бъдете истински инфлуенсъри и брандовете да имат интерес към вас има няколко условия:
Вижте продължението в Jenite.bg
Още по темата:
- » „Ню Йорк Таймс”: Лекуват Тръмп от COVID-19 с лекарства, застрашаващи психичното му здраве
- » Искат постоянен арест за мъжа, заподозрян за измамите във Фейсбук
- » Социалните мрежи избухнаха след космическият трансфер на Неймар