188584 статии       |       382 интервюта       |       1521 снимки       |       38127 абоната       |      
USD 1.74628| EUR 1.95583| GBP 2.16281|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитВоден режим ПерникПо ваш сигналИранКоронавирус

Размер на шрифта:   

Защо има сериозно забавяне на интернет връзката в Индия

9 юни 2017, петък / 16:28; Коментари: 0
Send to Kindle
Защо има сериозно забавяне на интернет връзката в Индия
Източник: pixabay

Липсата на масова интернет връзка в Индия и бурното навлизане на доставчици на този все още неразработен пазар предизвиква интересни ефекти, пише Profit.bg.

Най-новата мобилна мрежа в Индия – Reliance Jio, може да се похвали с над 100 млн. нови потребители за по-малко от 1 година. Бързото повишаване на броя потребители обаче предизвика сериозно забавяне на интернет връзката.

Ново проучване за скоростта на 4G връзката в 75 страни по света подрежда Индия единствено пред Коста Рика. Положението е даже още по-лошо – данните сочат, че 4G връзката в страната с над милиард население е „маргинално“ по-бърза от средната 3G скорост за света, пише CNN.

Част от проблема е свързан с компанията Reliance Jio - мобилна мрежа, която добавя нови 4G потребители с невероятна скорост от септември миналата година. Потребителите се включват с охота, тъй като компанията предлага промоция за нови клиенти под формата на 6-месечен безплатен достъп.

Паралелно с това, телекомът работи с много ниски месечни такси. Reliance Jio е собственост на най-богатия човек в Индия Мукеш Амбани, чиято политика за поддържане на ниски цени на разговорите, безплатния интернет и прочее прави много трудно влизането на индийския пазар на чуждестранни телекоми.

Въпреки това, благодарение на Reliance Jio, покритието в страната се повиши драстично, като 80% от потребителите на мобилни услуги вече имат достъп до 4G. Този резултат постави Индия в топ 20 по света за първи път в нейната история. Цената на всичко това обаче е, че огромният брой потребители натоварва мрежата.

„В Индия имаме уникален случай с един оператор, който има огромен принос към местния пазар“, се посочва в горепосоченото проучване.

В Индия все още има 900 млн. души, които нямат достъп до интернет. Растящият пазар на мобилни телефони в страната провокира растежа и при мобилните услуги. Технологичните гиганти Facebook и Google също влизат в конкуренция за индийските потребители.

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО