Със скандал и закъснение тръгна днешното извънредно заседание на парламента
Със скандал и 30-минутно закъснение започна работата на парламента. Депутатите събраха кворум при третата регистрация, като в пленарната зала дневният ред стана повод за размяна на реплики, предаде БНР.
Депутатът Петър Славов от гражданската квота на Реформаторския блок настоя депутатите да започнат работа с окончателното четене на промените в Закона за задълженията и договорите.
Да се занимаваме с проблемите на хората и борбата с монополите, а не с концесиите, които всички видяхме, че са безкрайни, подчерта Славов.
"Преди 4 месеца текстовете минаха на първо четене, като те предвиждаха размерът на законната лихва при просрочени задължения да не надхвърля основния лихвен процент на БНБ плюс 8-процентни пункта. Сега тя се изчислява с 10-процентни пункта", коментира Данаил Кирилов от ГЕРБ.
На много олигарси с неплатени и непогасени данъчни задължения да им се коригира лихвата, ще падне лимитът на годишния процент на разходите по т. нар. бързи кредити, обясни Кирилов и затова предложението на Петър Славов не беше прието.
Депутатите продължиха обсъждането на Закона за концесиите. "Заради сутрешната блокада граничния пункт "Дунав мост" 2 от протестиращи шофьори на ТИР-ове, БСП поиска изслушване от депутатите на министрите на вътрешните работи и на транспорта", обясни Георги Свиленски от БСП.
Има опашки над 15 и 20 километра, а шофьорите спят в камионите. Има напрежение между самите шофьори, а пък транспортните фирми също имат проблем със стоката, която возят, посочи Свиленски.
На много олигарси с неплатени и непогасени данъчни задължения да им се коригира лихвата, ще падне лимитът на годишния процент на разходите по т. нар. бързи кредити, обясни Кирилов и затова предложението на Петър Славов не беше прието.
Депутатите продължиха обсъждането на Закона за концесиите. "Заради сутрешната блокада граничния пункт "Дунав мост" 2 от протестиращи шофьори на ТИР-ове, БСП поиска изслушване от депутатите на министрите на вътрешните работи и на транспорта", обясни Георги Свиленски от БСП.
Има опашки над 15 и 20 километра, а шофьорите спят в камионите. Има напрежение между самите шофьори, а пък транспортните фирми също имат проблем със стоката, която возят, посочи Свиленски.
Още по темата:
- » БСП пита Главчев: Какво се случва с монумента „Булзуджа“
- » Нинова: Тези, които са ощетили България с договора "Боташ", да върнат парите от джоба си
- » Борисов: От служебните кабинети Радев правеше цели партии
Коментирай
Най-четено от
Политика
Последно от
Политика