Япония заяви интереса си към биопродуктите и българските технологии
„Японският пазар е пазарът на третата икономика в света с над 120 милиона потребители. Това създава редица възможности за българските фирми, които могат да предложат висококачествени и традиционни продукти на взискателните японски клиенти.“ Това посочи министърът на икономиката Божидар Лукарски на японо-български бизнес форум, който се проведе в гр. Токио в рамките на посещение на официална българска делегация в Япония, съобщиха от Министерството на икономиката.
Делегацията включва и 16 български компании, които представят продуктите си пред потенциални японски партньори.
Събитието се организира от Японската агенция за малки и средни предприятия (ЯАМСП), Японската организация за външна търговия (ДЖЕТРО/JETRO) и Японо-български икономически комитет (ЯБИК). На него присъстваха още заместник-министърът на икономиката Любен Петров и посланикът на България в Япония Георги Василев. Силно представяне от страна на японския бизнес осигуриха и представители на 50 японски компании.
Ясуши Акахоши, президент на Японската организация за външна търговия отбеляза, че България има редица предимства като инвестиционна дестинация – добра инфраструктура, ниски оперативни разходи, динамично развиващи се ИТ и аутсорсинг сектори. В рамките на проведения форум министър Лукарски се срещна и с Коичиро Фукуи, председател на японо-българския икономически комитет.
Още по темата:
- » Кои са зоните с висок риск от земетресения у нас?
- » Българин покори световните и регионални първенства по алпийски сноуборд
- » Български килими на повече от век ще бъдат изложени в Париж