Бизнесът с кучешко месо в Южна Корея залязва
Фермерите в Южна Корея, отглеждащи кучешко месо за продан, се оплакаха, че бизнесът им е на изчезване.
Причината е, че по-младото поколение отказва да яде традиционното за трапезата на корейците кучешко, а голямо влияние през последните години оказаха и критиките на международните организации за защита на животните.
Над 1000 фирми за отглеждане на кучета за храна в Южна Корея миналата година са отгледали около 2,5 милиона кучета, чието месо се доставя на магазини и ресторанти. Това е пет пъти по-малко „производство” в сравнение с 2005 г. Много от фермерите се оплакват от сериозни финансови загуби поради отслабването на интереса към този тип месо.
По-възрастните жители на Южна Корея все още твърдят, че кучешкото месо е специалитет, но младите все повече се преориентират към друга храна. В Сеул дори се появиха ресторанти с надписи „Гарантираме, че не сервираме кучешко месо”.
Още по темата:
- » В кои сектори у нас има най-голямо търсене на работна ръка
- » Пазарът на труда - все по-недостъпен за необразованите
- » Фермери блокираха границата между Чехия и Словакия