Marks & Spencer пуснаха колекция буркини

Marks & Spencer пуснаха колекция буркини
A A+ A++ A

Известната модна марка „Marks & Spencer” (M&S ) разнообрази последната си модна колекция с буркини – специален модел бански, който покрива цялото тяло и главата и е предназначен за мюсюлманки, чиято религия не позволява да се радват на плажа в традиционните бикини.

Комплектът за плуване ще струва 49,50 паунда и ще предлага в няколко различни цвята и десени. До сега буркини се предлагаха в магазините на марката в Дубай и Либия, но сега за първи път влизат в колекция, предназначена за британския пазар.

"M&S предлага широка гама от качествени бански. Ние продаваме този продукт от години и той е много популярен сред нашите клиенти в международен мащаб“, заяви говорител на марката пред британското издание i100.

Първи за годината беше италианският моден гигант "Долче и Габана”, който изненада критиците, като представи колекция специално за Близкия Изток. Доменико Долче и Стефано Габана обръщат поглед към забулените жени и предлагат линия, която включва бурки с типични елементи за Близкия Изток.

Специално разработената колекция Abaya смесва италианско майсторство на изработка и емблематичния почерк на дизайнерското дуо за елементи с дантела. В същото време, визиите са съвременни и отразяват духа на женската колекцията за пролет-лято 2016.
Поредна провокация

Това е поредната провокация след като модното дуо изненада с появата на монахини и свещеник като част от моделите в новата рекламна кампания за пролет-лято 2016 година. Трябва да се отбележи, че международната култура винаги е била неизменна част от колекциите на модната къща.

От lowcoast марките H&M също последва гигантите и пусна специална модна линия за мюсюлманки.

 

 

Италианският моден гигант „Долче и Габана” изненада критиците, като представи колекция специално за Близкия Изток. Доменико Долче и Стефано Габана обръщат поглед към забулените жени и предлагат линия, която включва бурки с типични елементи за Близкия Изток.

Специално разработената колекция Abaya смесва италианско майсторство на изработка и емблематичния почерк на дизайнерското дуо за елементи с дантела. В същото време, визиите са съвременни и отразяват духа на женската колекцията за пролет-лято 2016.

 

Поредна провокация

Това е поредната провокация след като модното дуо iznenada с появата на монахини и свещеник като част от моделите в новата рекламна кампания за пролет-лято 2016 година. Трябва да се отбележи, че международната култура винаги е била неизменна част от колекциите на модната къща.

Точно когато Китай и Испания намериха място като вдъхновение в линиите на марката, обръщат поглед не къде да е, а към Близкия изток.

Сложните детайли на колекцията Abaya не са вдъхновили само дизайнерите от „Долче и Габана”– наблюдавахме влиянието върху модния подиум и в последните линии на Валентино.

Независимо дали е маркетингов трик за търсене на клиенти и потенциални купувачи от Близкия изток или просто разширяване на една вече достатъчно властна модна къща, винаги е очарователно да се види имплементирането на емблематичните знаци на дизайнерските линии с местни и различни култури, отбелязват критиците.

#буркини #бурки #бански #марка #мюсюлманки #жени #линия #мода

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Лайфстайл
Последно от Лайфстайл

Всички новини от Лайфстайл »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници