Грандиозно шоу на Супербоул, Бийонсе отново открадна сърцата на публиката (СНИМКИ)

Грандиозно шоу на Супербоул, Бийонсе отново открадна сърцата на публиката (СНИМКИ)
Снимка: ЕПА/БГНЕС
A A+ A++ A

Петдесетото юбилейно издание на Супербоул в САЩ в неделя държа цялата страна в напрежение. 

След много реклами и зрелища, традиционни за почивката на полувремето, зрителите присъстваха на неочаквана коронацията на Денвър. Пет хиляди долара за билет Шоуто може би не бе на терена на "Левис стейдъм" (Levi's Stadium) но 65 хиляди зрители, дадоха средно по 5 хиляди долара, за да присъстват на най-голямото спортно събитие на годината в САЩ. Те можаха да се насладят на колоритния спектакъл по време на почивката.

Една година след иконата на попа Кети Пери, организаторите на "най-голямото шоу в света" довериха сцената на британската група „Колдплей” (Coldplay). На фона на психеделични цветове, Крис Мартин, с глас понякога покрит от публиката и специалните ефекти, заби Viva La Vida, "Рай" и "Приключението на живота" (Adventure of a lifetime).

След това там дойде Бруно Марс, приветстван триумфално за ролята си в Uptown Funk, а след него Бионсе направи забележително излизане с Formation, преди връхната точка на "шоуто" - танцов дуел между двамата американски артисти, облечени в черно.

Шоуто чиято стойност се оценява на 10 милиона долара, завърши с гигантско тифо (зи), направено от зрители, които демонстрираха посланието Believe in Love (Вярвам в любовта) с истинска вяра в любовта.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

След 2005 г., за да се избегне всякакво повторение на скандала, предизвикан когато Джъстин Тимбърлейк без да иска скъса костюма на на Джанет Джаксън и гърдата й се откри, шоуто се излъчва по американската телевизия с леко забавяне, даващо възможност за реакция на режисьорите.

Друг много очакван момент бе преди началото на играта, когато американският химн бе изпят от ексцентричната Лейди Гага, в червена блестяща рокля и обута в обувки с подметките в цветовете на американското знаме.


Аудиторията е до 180 милиона зрители, включително и президента Барак Обама, който събира ежегодно приятели по това време в Белия дом. По време на предаването и многобройните прекъсвания на играта, се разгръща още един конкурс – този на рекламодателите и рекламните агенции, който достигат бреговете на оригиналността (понякога), за да прокарат своето послание. На компаниите им трябваха по пет милиона долара за да могат да излъчат 30 секунди реклама, което си е рекорд.




#Бийонсе #Супербоул #Бруно Марс #Колдплей #реклама #билети #шоу

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Лайфстайл
Последно от Лайфстайл

Всички новини от Лайфстайл »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"