Татяна Дончева: Монополът върху медийния пазар не дава равен достъп на всички партии
''Събирането на салони дори, срещата с избиратели, това е сериозно предизвикателство. Интернет кампанията е на ново ниво, миналата година беше само през централизиран сайт. Сега е и през 28 регионални сайта, където нашите кандидати от съответните региони трябваше да си снимат, да си пускат клипове, съобщения.''
Това заяви Татяна Дончева в интервю за OFF News, отговаряйки на въпрос свързан с относително вялата кампания на партиите тази година.
''...в момента при монопола върху медийния пазар и върху ключовите телевизии става непосилно за една политическа сила извън ГЕРБ, дори и за БСП е непосилно, да поддържа информационен поток.
Би Ти Ви само в хода на кампанията направи тарифата си в праймтайма 12 000 лева за 30 секунди излъчване на клип. Кой има достъп, кой има такива пари? Това прави политиката недостъпна. За да можем да влезем в един разумен бюджет, ние искаме от нашите хора по региони да стигнат до всеки човек, да стигнат лично, тъй като това е единственото безплатно нещо. Местните медии да се използват, доколкото ги има, възможно най-пестеливо. Но те да могат да стигнат до всеки човек, използвайки лични срещи. От врата на врата, няма как иначе.''
Още по темата:
- » Татяна Дончева: Поканихме Ваня Григорова в "Левицата", тя поиска да ръководи единолично
- » Тренд: ГЕРБ води с над 9% пред ПП-ДБ
- » От днес се подава е-заявлението за гласуване в чужбина