"Пикадили" свива броя на обектите, търси по-платежоспособния клиент

"Пикадили" свива броя на обектите, търси по-платежоспособния клиент
A A+ A++ A

Веригата "Пикадили" ще намали броя на обектите си и ще съсредоточи персонала си в оставащите да работят магазини. Промяната на мениджмънта е в синхрон с намерението да се ориентират към клиентското търсене в средния и високия ценови сегмент, съобщиха от компанията.

Ще се стремим към по-качествено обслужване, обясняват от веригата в съобщение до медиите.

Преструктуринето има за цел да привлече клиенти от средния клас, по-платежоспособни, търсещи модерното и изисканото, сочат от веригата. Новата стратегия се основава на маркетингови проучвания, според които това е описанието за клиентите, които харесват марката "Пикадили".

Акцентира се на обектите в София, Варна и в моловете.

На сайта на "Пикадили" вече има публикувана обява, че веригата търси да купи или наеме нови обекти в София и Варна. Ремонт е започнат в магазина в "Сити център София", планират се такива и в Serdika Center и Mall of Sofia.

Стратегията включва и оптимизиране на мрежата, т.е. затваряне на магазини. "На служителите от затворените обекти ще бъде предложена работа в другите магазини. В тях ще има нужда от още персонал, тъй като ще се залага на продажбите на прясна риба, деликатеси, топла витрина, плодове и зеленчуци", уточняват от "Пикадили".

Промяната в стратегията на "Пикадили" идва след труден период за веригата, която през последните години позагуби позиции на пазара на дребно, коментира "Капитал". Първоначално магазините бяха в по-високия сегмент. От времето, когато беше собственост на белгийската Delhaize Group, веригата се опитва да се позиционира в нишата на средните цени. В момента "Пикадили" е еднолична собственост на "АП Март", което от своя страна е притежание на регистрираното в Люксембург "Юропиън ритейл инвестмънт". На практика нейни собственици са братята Валентин и Десислав Попови, неясно дали в съдружие с Николай Лазаров. "Пикадили" е заемала девета позиция по размер на оборота сред компаниите от сектор "Търговия" в края на миналата година, показват данни на класацията "Капитал 100". Оборотът й е бил 198.7 млн. лв. с 3.5% ръст спрямо 2013 г. И за двете години компанията е била на загуба – съответно 41.8 млн. лв. през миналата и 48.5 млн. лв. за 2013 г.

 

#Пикадили #стратегията

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Бизнес
Последно от Бизнес

Всички новини от Бизнес »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници