Обратно към пълната версия на статията »

Туристическите възможности на България по „Евроспорт”

Туристическите възможности на България по „Евроспорт”
България присъства в каталозите на големите германски туроператори в Германия, включително и в гамата на по-високия клас. Снимка: limpa.bg
A A+ A++ A

Специален репортаж за участието на България на най-голямото туристическо изложение в света – ITB Берлин, ще бъде излъчен по паневропейския тв канал „Евроспорт“, съобщиха от пресцентъра на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов се срещна с мениджмънта на „Еф Ти Ай Груп“, „РЕВЕ Груп“ и  „Браво Турс“ - Дания.

Маринов е в Берлин, където се провежда най-голямото туристическо изложение в света ITB.

Представителите на бизнеса предложиха общи рекламни кампании за промотиране на туристическия продукт в България.

Сред планираните активности са излъчване на рекламни клипове по време на чартърни полети в авиокомпаниите, организиране на журналистически посещения в страната, излъчване на реклами по радио и тв канали и онлайн.

Фирменото портфолио на компаниите включва не само туроператор, но и радиа, телевизии, печатни издания.

Част от планираните активности са насочени към туристическите агенти, тъй като според представителите на бизнеса около 85% от записванията на германския пазар се правят именно от тях.

По мнението на бизнеса едно от основните конкурентни предимства на страната ни на туристическия пазар е предлагането на качествен продукт на достъпна цена.

„Освен стратегическата ни цел да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация, продължаваме активно да промотираме морския ни туризъм на наши традиционни пазари като Германия, като разчитаме именно на това конкурентно предимство“, каза пред представителите на бизнеса Маринов.

По негови думи България разчита на гъвкава ценова политика и предлагане на допълнителни услуги за привличане на платежоспособни туристи. Иво Маринов прогнозира около 5% ръст на записванията за германския пазар за това лято.

България присъства в каталозите на големите германски туроператори в Германия, включително и в гамата на по-високия клас, стана ясно по време на срещите.

В рамките на участието на България на ITB Берлин директорът на дирекция „Маркетинг, информация и реклама в туризма“ Анелия Генова даде интервю за паневропейския тв канал „Евроспорт“.

Спортът и приключенският туризъм като един от акцентите в стратегията ни за устойчиво развитие на туристическия продукт, изборът на България за новооткрита голф дестинация от Международната асоциация на голф туроператорите, планираните спортни събития в страната в близките месеци бяха сред основните теми в интервюто.

Телевизионният канал ще излъчи материала като част от специален репортаж за участието на България на ITB Берлин.

„Еф Ти Ай“ е четвъртият по големина туроператор в Германия. Групата е собственик и на тв канал, чрез който рекламата може да достигне до около 500 000 зрители дневно.

„РЕВЕ“ има около 20% от пазара в Германия. Групата има различни марки в портфолиото си, ориентирани към различни пазарни сегменти.

„Браво Турс“ предлага онлайн рекламата като акцент в кампанията си за България. В скандинавските страни онлайн записванията са значително по-широко застъпени, отколкото в останалите части на Европа.

72% от гражданите на ЕС са пътували през 2011 г., показва изследване на „Евробарометър“ за отношението на европейските граждани към туризма. Повече от 80% заявяват, че биха пътували отново и през тази година.

Проучването сочи, че през 2011 г. повечето граждани са предпочели да останат в Европа за ваканцията си.

Много хора обявяват същото намерение и за тази година. 49% от почивалите през 2011 г. европейци са организирали ваканцията си с различни туристически пакети.

#България #туристическо изложение #ITB Берлин #Германия #Иво Маринов #Министерство на икономиката #енергетиката и туризма #Евроспорт #Дания #Анелия Генова #туризъм #Европа #ЕС