Обратно към пълната версия на статията »

Меган и Хари ще стават "мултимилиардна марка" с помощ от създателите на Ким Кардашиян

Меган и Хари ще стават "мултимилиардна марка" с помощ от създателите на Ким Кардашиян
A A+ A++ A

Рекламната компания Шираз инкорпорейтед, “създала” глобалната звезда Ким Кардашиян, работи с “най-близкото обкръжение” на принц Хари и Меган Маркъл, пише Ню Йорк пост.

Целта на компанията е да превърне британския благородник и съпругата му в “мултимилиардна марка”. “Шираз приема заявки на компании за присъствие на принц Хари и Меган Маркъл, както и искания за реклама от тяхна страна.”, казват от рекламната агенция.

Бъкингамският дворец настоя, че “категорично не е вярно”, че Шираз представляват Хари и Меган.

Въпреки това компанията не свали обявата си от социалните мрежи, а собственикът й Шираз Хасан каза, че работи директно с “близки на херцогинята на Съсекс”.

“Не забравяйте, че тя беше холивудска актриса преди да стане принцеса.”, казва Хасан в Туитър.

Според пи ар гуруто, той вече приемал оферти до 3,5 милиона долара за Хари и Меган, които били готови “да играят играта”, а бившата актриса планирала да прекара лятото на 2020 г. в Лос Анджелис.

“Ще я направим 100 пъти по-голяма от Ким Кардашиян. Ние сме тези, които създадоха Ким.”, казва Шираз Хасан, който се хвали, че Дженифър Лопес и Парис Хилтън са негови клиенти.

“Казвам ви, ще създадем от тях многомилиардна марка. Само гледайте.”, настоява Хасан пред радио в Дубай.

За това, че Шираз Хасан работи със звезди от шоубизнеса се разбра, когато Линдзи Лоън по погрешка публикува в социалните мрежи инструкции от пи ар експерта как да се изявява в Туитър.