Обратно към пълната версия на статията »

Край на ремонтите в столицата за 15 септември

Край на ремонтите в столицата за 15 септември
БГНЕС
A A+ A++ A

Бул. „България” само с едно платно и две ленти, затворено кръстовище на Софийския университет, частично затворен бул. „Пенчо Славейков” – това ще са само малка част от проблемните места за придвижващите се в София през следващите седмици. Ремонтите в столицата продължават с пълна сила, като целта е голямата част от реконструкциите да приключат до 15 септември. Това стана ясно от думите на зам.-кмета по транспорта на София Евгени Крусев в студиото на бТВ.

Той посочи, че още в събота една от ключовите трамвайни линии – номер 7, ще възстанови движението си до жк. „Борово”, но освен това от началото на новата седмица живеещите по маршрута й ще е по-разумно да ходят до центъра именно с градския транспорт, а не с колите си – ще се преасфалтира бул. „България” между булевардите „Иван Гешов” и „Гоце Делчев” в платното в посока „Бояна”.

„Нашите анализи показаха, че там може да се работи единствено през август”, посочи Крусев. По думите му разчетите са за около 20 дни работата да бъде приключена и да се прецени дали ще има време и за платното в посока центъра. При всяко положение всякакви ремонти по булеварда трябва да приключат до 9 септември.

Тази събота и неделя за преасфалтиране се затваря кръстовището при Ректората на СУ. Фирмата ще работи денонощно, като целта е първият тролей в понеделник в 4:30 часа да мине по новия асфалт. Междувременно ремонтът на бул. „Васил Левски” продължава в посока паметника на Апостола. Срокът за завършване на дейностите е 15 септември.

Отново до тогава ще се работи между 22 СУ и бул. „Прага” по бул „Пенчо Славейков".

До края на август първите етапи от мащабния ремонт на ул „Граф Игнатиев” и пл. „Славейков” трябва да приключат, но проектът ще е напълно приключен до края на октомври.

Зам.-кметът не приема критиките, че новата тикет система за градския транспорт е твърде скъпа. По думите му е била избрана най-евтината оферта, като в 73-те млн. лв. влизат 10-годишната поддръжка на 15 000 устройства и изграждане на видеонаблюдение, което обхваща абсолютно всички возила.