Обратно към пълната версия на статията »

Има ли нещо, което Uber не знае за теб

Има ли нещо, което Uber не знае за теб
Източник: pixabay.com
A A+ A++ A

Платформата за споделено пътуване Uber се насочва към финтех индустрията. От края на октомври американският транспортен гигант вече предлага собствена кредитна карта в партньорство с Barclays и Visa. Новата услуга ще предостави на Uber безпрецедентно богатство от лична потребителска информация. Експанзията е ясен знак за желанието на компанията да заеме по-сериозна позиция в света на електронната търговия. Uber вече има достъп до ежедневните транспортни навици на близо 10 млн. потребители по света. Чрез новата кредитна карта компанията ще получи и подробни познания за потребителските предпочитания на клиентите си. Uber ще анализира кредитоспособността на кандидатите посредством информацията, с която вече разполага от транспортното си приложение. Очаква се решението за одобрение или отказ да отнема едва под пет минути и да се осъществява посредством специално разработен за целта алгоритъм. Картата ще се предлага без такси за издаване и обслужване. Потребителят също така ще получава 100 долара обратно при всеки 500 похарчени през първите 3 месеца. Картата ще се използва и с допълнителни привилегии, сред които са безплатни абонаменти за онлайн услуги като Spotify и Amazon Prime на стойност до 50 долара. Кредитополучателите ще могат да се възползват и от безплатна застраховка за мобилното им устройство на стойност до 600 долара. Уловката е, че привилегията става достъпна единствено за онези, които плащат сметките си за телефон с картата Uber. По този начин компанията ще има информация за услугите и абонаментните планове, които потребителят закупува чрез мобилното си устройство.