Обратно към пълната версия на статията »

"Майка Тереза" - брандът

"Майка Тереза" - брандът
Източник: YouTube
A A+ A++ A
Ватикана се изуми от решението на ордена "Мисионери на милосърдието" в Калкута да регистрира носеното от майка Тереза наметало в бяло и синьо като търговска марка, предаде Дарик.

"Майка Тереза от Калкута е универсален символ, обичана е от вярващи и невярващи, от хора с различна вяра", заяви кардинал Жозе Сарайва Мартинш.

Преди няколко дни 85-годишният кардинал научил, че индийските власти удовлетворили иск за авторско право, представен от "Мисионери на милосърдието" в Калкута.

Това означава, че ще трябва да се плащат такси от всички, които използват под каквато и да било форма - снимки, филми, книги, прочутото облекло на жената, която спечели Нобелова награда за мир през 1979 г. и бе канонизирана през 2016 г.

"Абсурдно е за нейната наметка със сини ивици по краищата да трябва да се плащат такси", отбеляза монсеньор Жозе Сарайва Мартинш.

 

#орден #Майка Тереза #марка #такса