ЧЕЗ се утвърждава като социално отговорна компания

ЧЕЗ се утвърждава като социално отговорна компания
A A+ A++ A

Електронната фактура – екологична, удобна и сигурна

Услугата бе въведена от ЧЕЗ на 1 август 2011 г. За по-малко от шест месеца броят на клиентите на компанията, пожелали да заменят хартиените фактури с електронни, надвиши 50 000.

Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с тази, която клиентите са свикнали да получават в запечатан плик.

Бързото и навременно получаване на месечните задължения, сигурният достъп до информацията за тях по всяко време осигуряват допълнително спокойствие и комфорт

Освен всички други удобства, с избора на електронна фактура ставаме съпричастни към глобалната кауза за запазване на околната среда!Екологичните предимства на новата услуга са безспорни. ЧЕЗ изчислява, че чрез нея се спестяват към момента над 172 пакета хартия на месец, което се равнява на близо 90 хиляди листа, с тенденция тази цифра да се увеличава. По този начин се намалява изсичането на гори и вредните емисии в атмосферата.

Електронната фактура е безплатна услуга. Регистрацията става лесно и бързо – в корпоративния сайт на ЧЕЗ (да се добави линка за регистрация), в някой от центровете за обслужване на клиенти или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010. Клиентът е необходимо да посочи Клиентските номера, за които желае да получава електронна фактура и съответно имейл, на който ще се изпращат.

Услугата електронна фактура е част от екологичната политика на дружеството

До края на годината ЧЕЗ планира да издава близо 100 000 електронни фактури месечно – новата, модерна и по-екологична форма на традиционните хартиени сметки за електроенергия, съобщиха от компанията. Заложеното в плановете число е почти двойно по-голямо от броя на издаваните в момента електронни фактури.

Амбициозният проект на ЧЕЗ е част от стратегията на дружеството да се утвърди като обществено отговорна компания. В преследване на тази цел ЧЕЗ в голяма степен разчита и на своите клиенти,

„Зелените" проекти на ЧЕЗ

Корпоративната социална отговорност на ЧЕЗ в България се развива не само чрез въвеждането на услугата електронна фактура, но и чрез инвестициите на компанията. Известно е, че тя изглажда слънчева централа в община Димово. През тази година трябва да започне и процесът по екологизация на ТЕЦ „Варна". Целта на ЧЕЗ е да инвестира в нови технологии, които да позволят да се удължи живота на втората по големина топлоелектрическа централа в България и на Балканския полуостров и след 2015 г.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Корпоративна социална отговорност
Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"