"Тамагочи" се завръща на пазара

"Тамагочи" се завръща на пазара
YouTube
A A+ A++ A

„Тамагочи” - електронният любимец, който беше хит сред младежите в средата на 90-те години на миналия век, се завръща на европейския пазар, информира abc.es, предаде Нова телевизия.

Новата версия на японската фирма „Бандай”, която държи правата за изработването на виртуалния домашен любимец „Тамагочи”, ще бъде по-малка от оригиналния размер, но ще запази своите ретро графики. Освен това ще се продава в два размера и в различни цветове, а цената за бройка ще бъде приблизително 16 евро.

Първите „Тамагочи” се появяват на пазара през 1996 г. и до 2010 г. се продават 78 милиона бройки по целия свят. Този вид играчки беше много популярен сред децата и някои училища дори въведоха забрани за тях заради намаленото внимание на учениците в клас.

„Тамагочи” беше във вид на ключодържател и имаше яйцевидна форма, а върху екрана се появяваха различни животни, за които човек трябваше да полага грижи. Състоянието на виртуалните животни зависеше от отношението на собственика към тях - от начина, по който са хранени и от положените за тях грижи, когато са болни.

За всички 21 години на пазара са пуснати 35 различни версии на дигиталния домашен любимец.

Играчката е предназначена за деца над 6-годишна възраст. Въпреки това тя се харесва и на тийнейджърите и дори на по-възрастните хора. Вълната от симпатии към малката електронна играчка става толкова голяма, че „Тамагочи” се превръща във филм през 2007 г. и в телевизионен сериал през 2009 г.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Любопитно
Последно от Любопитно

Всички новини от Любопитно »