Маркетинг агенцията ще помага на ЦИК в разяснителната кампания за изборите
Фирмата "Малива" ООД е спечелила обществената поръчка на Централната избирателна комисия за информационната кампанията на ЦИК в социалните мрежи за изборите през март, съобщава Нова телевизия.
Маркетинг агенцията се е наредила на първо място с 98.58 точки. ЦИК ще отдели от бюджета си 90 000 лева, за да бъде информирано обществото за изборите и през социалните мрежи. Тази сума ще бъде прибрана от "Малива" ООД, съобщава Offnews.bg и уточнява, че дружеството има само 9 "харесвания" във Facebook, прилагайки и снимка на страницата, от която е видимо точно това.
„Тази фирма е избрана въз основа на всички критерии, обявени в обществената поръчка. Следва да се има предвид, че информацията, която ние качваме в социалните мрежи, е разяснителна и е свързана с определени изисквания, които ние поставяме”, коментира пред NOVA говорителят на ЦИК Александър Андреев.
Още по темата:
- » ЦИК започва приема на документи за регистрация на кандидатски листи за евродепутати
- » 23 партии и 11 коалиции са подали документи за участие във вота 2 в 1
- » Тренд: ГЕРБ води с над 9% пред ПП-ДБ