152479 статии       |       372 интервюта       |       1510 снимки       |       38090 абоната       |      
USD 1.66567| EUR 1.95583| GBP 2.2346|
In English На русском
София
-1°
Пловдив
Варна
Вход Форум

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитТурция

Размер на шрифта:   

София - дигиталната столица на новите пазари

21 април 2016, четвъртък / 15:05; Коментари: 0
Send to Kindle
София - дигиталната столица на новите пазари

Държавата застава зад развитието на IT индустрията у нас. Заявката беше дадена от президента Росен Плевнелиев по време на фестивала "Webit", който събра световния елит на технологичната индустрия в България.

Във фестивала участват над 4 000 души от 70 държави. Най-добрите експерти в сектора ще направят свои презентации, сред тях и представителите на водещата дигитална медийна компания в България „Нетинфо".

Повече от 1300 стартиращи фирми са кандидатствали със свои проекти за голямата награда на фестивала. Тя е 200 000 евро и ще бъде дадена на най-впечатляващата нова компания.

"Добре дошли в София, дигиталната столица на новите пазари". С това послание президентът Росен Плевнелиев, кметът на София Йорданка Фандъкова, ръководителят на фондация Webit Пламен Русев и други официални лица откриха ежегодния Webit.Festival 2016 в София на 19 април.

"Следващата голяма идея може да се роди от всеки ъгъл на планетата и някои от светлите идеи ще се родят в София", заяви президентът Росен Плевнелиев при откриването на Webit.Festival 2016 в София.

България предоставя най-ниските разходи за производство и труд в Европа и същевременно добро качество на живот.

Държавният глава се похвали и че цялото управление на колата, в която се вози френския президент се прави в България.

„Следващият Бил Гейтс може да се роди в България и никой не може да ме убеди в обратното", заяви още създателят и ръководител на събитието Пламен Русев, който очерта и няколко сфери на изключително бързото технологично развитие, предопределящо бъдещето ни.

Главният изпълнителен директор на „Нетинфо" Христо Христов представи новата ера в онлайн рекламирането. „Използвате ли реклами, които не могат да се пропуснат от потребителите? Ако не, трябва да започнете и да преминете към брандирано съдържание, защото това е новата ера, коментира Христов.

По думите му хората отделят време за добрата история и рекламите трябва да са част от нея.

Така информацията се възприема много по-добре и получава интереса на 76% от аудиторията, сочат данните на Mobyaffiliates. Хората прекарват средно 2,5 минути с всяка брандирана история, което е 8 пъти повече от времето, обичайно отделяно за мултимедийно съдържание.

Реклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Коментирай | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама:
Няма мнения по темата

Публикувайте отговор »

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО

Абонирай се за ключова
дума по e-mail